حساب های اینترنتی

درباره سايت
سلام دوست عزیز ,از اینکه به جمع ما می پیوندید بسیار خوشحالیم.در این وبسایت آموزشی از 0 تا 100 نحوه جمع آوری بیتکوین رایگان و دیگر ارزهای دیجیتال و انتقال به کیف پول آموزش داده می شود.ارزش بیتکوین روز به روز در حال افزایش میباشد و از همین رو یه روش کسب درآمدی فوق العادست , تا آخر این مسیر همراه شما هستیم . اگه تازه شروع به فعالیت کردین و اطلاعی ندارین لطفا از منوی بالا چگونه شروع کنم رو انتخاب کنید . با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز ❤️

حساب های اینترنتی
بازديد : 2243

برای فعالیت در سایتهای کلیکی نیازمند ایجاد یک حساب اینترنتی هستید که در زیر برخی از آنها را معرفی میکنیم:

 

1- حساب اینترنتی پرفکت مانی (Perfect Money)

         

پرفکت مانی یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است.این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی (Perfect Money ) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.با ایجاد این حساب می توانید درآمدهای دلاری خود را از سایت های مختلفی که با این بانک کار می کنند، دریافت کنید و همچنین خریدهای خود را در اینترنت از فروشگاه هایی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی می باشند را انجام دهید.

 

 

2- حساب اینترنتی پاییر (Payeer)

 

        

payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود.کیف پول پاییر از 8 ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , اتریوم , لایت کوین , دش کوین , RUB , یورو و دلار پشتیبانی میکند با توجه به اینکه حساب payeer در بسیاری از سایت های کلیکی و کسب درآمد خارجی به عنوان یکی از متدهای پرداخت معرفی شده است و از طرفی با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، به سرعت نزد ایرانیان محبوب گشته است.